onsdag 18 maj 2011

AnnaJohanna blir STORARTAT!

Bloggen byter namn! Heter numera enbart "STORARTAT!" 
NY ADRESS: www.storartat.blogspot.com
OBS! Adressen ändras på söndag den 22 maj.

Varför det?
Jo, nu har det hänt som inte fick hända! "AnnaJohanna" måste byta namn! Det finns ett annat företag med liknande namn och som säljer smycken som jag också tänker göra. Det företaget vill inte godkänna att jag heter "AnnaJohanna" utan nu byter jag namn till STORARTAT.
Men när jag tänker på det, så var det nästan bra. "Storartat" säger lite mer mer om vad jag sysslar med så kanske inget ont som inte har nåt gott med sig. Men det kostar!
Det är väl som mamma sa: "Det är lärepengar!"
Webföretaget jag anlitat visade sig vara odugligt (Nordic Ace - VARNING! VARNING!) och nu ska det äntligen komma en hemsida via ett annat  företag Jetshop, som har lång erfarenhet och är mycket seriösa.
Summa summarum:
Storartat, fd. AnnaJohanna, kommer inom en mycket snar framtid ( kanske redan nästa vecka) ha en webshop, som fungerar.
Håll tummarna!!



10 kommentarer:

WAS sa...

Storartat namn tycker jag!!
Precis som du säger så säger det ju lite mer om vad det handlar om.

"Lärepengar"...jag det är mycket vi ska lära oss under livsresan.

Varma hälsningar!

SoF/blindstyre.se

eWa sa...

Storartat namn ;) Lycka till ! Kram Eva

finaNina sa...

Men åååååå vad jobbigt, men jag tycker faktiskt att STORARTAT är ett riktigt bra namn! Fattar att du haft en del att pyssla med på pappersfronten och en hel del telefonköande uppe på det. Som vi säger i Norrland: - Det som int' dödar de' härdar! KRAMAR till dig!

Cicki sa...

Det blir säkert väldigt storartat. Lärpengar är bra, lite onödigt dyra bara. Fortsatt lycka till.

STORARTAT! sa...

Tack alla för lyckönskningar! Det ska snart bli ordning på torpet här också!
kramar till alla

Anonym sa...

Det blir nog bra med tiden, det finns en mening med allt i livet tror jag och det blir något gott ur detta med!

Susanne sa...

Äsch fick inte med nåt namn ju i kommentaren ovan från Anonym. Det är i alla fall Susanne här din f.d. modell :-)

Susanne sa...

Äsch fick inte med nåt namn ju i kommentaren ovan från Anonym. Det är i alla fall Susanne här din f.d. modell :-)

Susanne sa...

Äsch fick inte med nåt namn ju i kommentaren ovan från Anonym. Det är i alla fall Susanne här din f.d. modell :-)

Elisabeth sa...

Ja, du ÄR verkligen en av de mest storartade människor jag mött.. tillika med ett lika storartat hjärta, min vän!
Så det är ett namn som passar dig mer än väl.. gopingla!

Varm kram.. alltid!