måndag 9 januari 2012

Den här är bäst!

Det råder ingen tvekan hos mina bloggvänner om vilken logo, som är bäst. Det är den här:


Så här tyckte:

Bloggblad
Gamla !


Ulsans:
Du ska inte byta logga! Den "gamla" börjar bli inarbetad. Om du ska byta innebär det att företaget ändrar inriktning, förnyar sig, blir "smalare", blir "bredare" osv.
Ska du fortsätta med samma sortiment och samma inriktning så bör du inte byta!


eWa:
Gamla är bäst ! Den nya påminner för mycket om den gamla och då finns det ingen anledning att byta.
Om du inte haft någon logga tidigare utan du skulle välja mellan dessa då tycker jag fortfarande att den gamla är bäst :)



Cicki:
Jag håller med de andra. Den gamla är bäst. Den är redan inarbetad. Dessutom tycker jag den är proffsigare. Den nya ser ut som en en något kraftigare version av Betty Boop.

Sofia Gunnardotter sa...
Samma här! Den gamla är bäst!

finaNina sa...
Jag håller med alla föregående! Den "gamla" är mycket fräschare och nyare än den "nya". Tycker inte att de lyckats förändra den till att den på något vis skulle visualisera att du säljer färgstarka kläder, vilket jag trodde var det som ni snackat om. Behåll den gamla!



2 kommentarer:

Susanne sa...

Jag håller med majoriteten, tycker den gamla är mycket snyggare och mer up to date än den nya. Tycker den andra ser lite gammaldags ut på nåt sätt. Dessutom är ju det dumt att byta logga nu när du börjar arbeta in det. Behöver du modell nån så vet du vart jag finns!

Ruta Ett sa...

Tack Susanne!
Jag var faktiskt förvånad att de inte lyckades komma på en bättre bild än så.
Jajamen, jag kommer att kontakta dig så fort det blir aktuellt. Du är min stjärnmodell!!