tisdag 23 april 2013

Qoola Qvinnor Bilder på papper och aluminium - Sanna Levelius och Eva Waitsfelder

Så här kan det se ut på stickcafé hos STORARTAT!
foto: Åsa Argéus/Garnasinne
Igår var det träff i nätverket Qoola Qvinnor här i Göteborg. QQ är ett nätverk för kvinnliga företagare med över 14000 gillare på facebook och som också ordnar träffar på en hel del platser i Sverige.
Det är så roligt att träffa andra kvinnliga småföretagare under lite avslappnade former och utbyta erfarenheter och tips. Jag får inspiration och synpunkter och förhoppningsvis kan jag ge lite tillbaka också. Vi pratar produktion, marknadsföring och samarbete och jag träffade minst två kvinnor, som jag skulle vilja involvera i min verksamhet i framtiden - duktiga Sanna Levelius, som är illustratör och bildmakare

"Köket"
bild: Sanna Levelius

"Kören"
 bild: Sanna Levelius

"Hearties"
bild: www.nordicfields.se
och Eva Waitzfelder, Nordic fields, som gör vackra smycken i aluminium, silver och guld i läcker design och håller kurser.


"Mystic nature"
bild: www.nordicfields.se

Slipsnål och manschettknappar
bild: www.nordicfields.se
Besök deras hemsidor och hitta mycket mer!

Ikväll är det dags för stickcafé igen och ikväll tar jag med mig mitt TV-arbete - en rätstickad sjal i 2 nyanser lila.


Inga kommentarer: