fredag 18 mars 2016

Påskpriser!

Det är ju snart påsk och då ska man äta ägg, leta ägg och ha gula saker omkring sig. Hemma hos oss har vi alltid haft skattjakt efter påskägg och det fortsätter vi med trots att alla sönerna är vuxna och har flyttat hemifrån.
Men det blir liksom ingen påsk utan äggjakt.
Hur går det till då?
Det brukar vara jag som står för att hitta på vad som ska ligga i äggen, tänka ut gömställen, rita kartor eller skriva kryptiska rim och själv brukar jag bli utan ägg (fast ibland köper jag ett ått mig själv och gömmer det också. Så barnslig är jag!)

Förr var det oftast godis i äggen, men numera försöker jag hitta på annat att lägga i. Trisslotter, en fluga i linne, ett par hemstickade strumpor eller nåt annat som kan passa.
Vad tänker du lägga i påskägget? Om du inte vill lägga i lösgodis, så har jag ett förslag!

Köp ett riktigt STORT ägg och lägg i en av mina ryggsäckar!
Just nu till påsk är det extra fina priser på ryggsäckarna - 395:- (gäller  t.o.m. Annandag Påsk 28 mars)

Det finns en av varje färg kvar i nuläget och jag planerar inte att sy upp flera i första taget! Så det är nu eller....



Beställ  här
Om du inte vill lägga ryggsäcken i påskägget - Köp en till dig själv!
Några fler gula saker hittar du i butiken www.storartat.se

Inga kommentarer: