tisdag 27 mars 2012

Äntligen!

Äntligen kom de fräcka knapparna, som jag beställde på tygmässan i Borås i början av mars. Som jag har längtat! Tyvärr fick jag inte alla - bl.a.de gröna knapparna i glasfusion.
Men de som kom är underbara, fräcka, vackra och alla i naturmaterial, såsom ben, kohorn och kokosskal.
Jag MÅSTE bara visa dem för er.

Lila knappar i kokosnötskal 



Turkos knappar i ben. I själva verket är de mer blågröna och mörkare.


...och juvelen i kronan...


Knappar i kohorn med färgad kohud. 
De fanns i lila,  smaragdgrönt och lite andra färger, men eftersom minsta volym var 25 st och de var d-y-r-a
så köpte jag bara en färg.


Är de inte underbara?

2 kommentarer:

Cicki sa...

Helt underbara. Jag blev kär i den översta lila knappen. Jag har 2 st liknande i blått som jag någon gång ska sätta på där de kommer till sin rätt.'

eWa sa...

Kohorn och rosa kohud :) Helt underbart !!