måndag 13 augusti 2012

Dagens gäst! "Är du go, eller" ?

Är du lika go som jag?
Jag har ofta haft en känsla av att folk tittat snett på mig, men det är kanske faktiskt så att jag tittat snett på mig själv. Det är kanske jag som dömer mig själv och genom detta låtit andra döma mig efter min egen mall.

Känner du, som överviktig igen dig? Jag hoppas att jag kan ge dig en liten spark i baken och att du genom mina rader får en liten kick.

Jag har sakta men säkert börjat vara mer snäll mot mig själv, inte döma så hårt och låtit andra se en bättre bedömningsmall än innan och jösses vilket skillnad det har gjort.

En viktig faktor har varit att klä sig i härliga färger, vågat ta plats och vara i centrum, utmanat mig själv och visst vissa dagar har jag också känt mig ledsen, ensam och rädd, men efter ett tag kommit på banan igen och då med förnyad kraft och energi.

Jag älskar Ann och STORARTAT!, Hon representerar allt det jag försöker förmedla till er, både genom sin personlighet och sina fantastiska kläder.

Så våga vara go, var snäll mot dig själv och ta världen och dagen med storm!

Carpe diem!

/Magdalena - överviktig, men synnerligen viktig

*kramar*

Med vänlig hälsning

Magdalena K Westerlund

Adress: Mölnesjögatan 30
424 50 Angered
Mobil: 0708- 80 03 20
Mail: info@mindandsoul.se
Webb: www.mindandsoul.se

Det lilla företaget med den stora potentialen

Inga kommentarer: